Re: sarge - sata disk problemi

Soydan T. Renkmen wrote:
Elimde Hp Proliant DL140 G3 sata diskli bir sunucu var.
Ancak Sarge kurmayı başaramadım. 2.6 çekirdek ile
kurmaya çalıştığımda disk i görmüyor. 2.4 çekirdekte ise
ne usb nede ps/2 klavye çalışmıyor bu nedenle kurulumda
ilerleyemiyorum.
Sarge nin sata disklerle ilgil bir problemi var sanırım.
Bu problemi nasıl çözebilirim ?
Bu arada 3.1r4 netinstall cd si kullanıyorum.
Teşekkürler
İyi Çalışmalar
Soydan T. Renkmen
Sarge'nin installerindeki kernel sata diskleri görmüyor. Sata diskleriniz ile sorunsuz kurulum yapabilmeniz için daha yeni bir installer kullanmalısınız. http://www.debian.org/devel/debian-installer/ buradan Debian Installer'i takip edebilrsiniz.