Re: Fare imlecinin yazarken otomatik gizlenmesi.

* Cafer Şimşek [2007-01-22 01:07:20+0200]
> -grab parametresini kullanınca imleç gizlendiğinde alt + tab ile
> pencere geçişleri sağlanamıyor. Bunun bir çözümü var mı yoksa ben mi
> bir şeyleri yanlış anladım / yaptım?

Program parametrelerini ayrıntılı incelemedim.  Ben basitçe ~/.xsession
dosyasına aşağıdaki satırları ekleyerek kullanıyorum:

    test -x /usr/bin/unclutter && /usr/bin/unclutter &

Farenin kullanılmadığında bir süre sonra imleç kayboluyor.  ~/.xsession
dosyası kullanmıyorsanız bu satırları Gnome başlangıç uygulamalarının
tanımlandığı yere ekleyebilirsiniz.

--
roktas