Re: Stable'dan unstable'a gecerken sorun

Aksam uyguladigimiz yontemlerin hicbirine de gerek yokmus. Yani cache altinda archivesi ucurmak yerine sadece updatedb den sonra locate ssh ile gorunen tum ssh file'lari ucurmak yeterliymis..

Sorun zaten izinlerden kaynaklaniyor..
iyi calismalar

--
Ozgur Karatas