Re: rar sorunu

Çok pardon, bir an hatırlayamadığım için öyle söyledim. Gezegen'de
görünce Pardus'la bağlantılandırma gereksinimi duydum herhalde bir anda..

Geliştiricisine Arch paketini yapacağımı söylemiştim diye hatırlıyorum,
umarım yanılmıyorumdur..

Uyarınız için teşekkürler, iyi çalışmalar..

Alper KANAT (tunix@raptiye.org)
http://raptiye.org