Re: rar sorunu

Geliştiricisine haber verip -idp opsiyonunu -Idp yapmasını
önerebilirsiniz. Hatta internet'te bulunan yamayı (kim tarafından
yazıldığını hatırlayamadım ama Pardus'la bir alakası vardı sanırım) da
gönderebilirsiniz. Ben Arch Linux'da kendi paketimi yapıp AUR'a
göndermiştim. Bu gibi durumlarda oldukça hızlı bir çözüm oluyor.

Alper KANAT (tunix@raptiye.org)
http://raptiye.org