ftp.tr.debian.org testing cd arşivindeki problem

Merhaba,

ftp.tr.debian.org yansısını kim yönetiyor şu anda bilemiyorum. Listeye üye
olduğu varsayımıyla buraya yazıyorum.

Dün ftp://ftp.tr.debian.org/debian-cd/testing/iso/i386 adresinden testing cd
image indirip yazdım. Ancak çok sonra farkettim ki oradaki dosyalar son
olarak 2005 kasım ayında güncellenmiş, eski bir versiyon olduğu için de işime
yaramadı epey zaman kaybettirdi bana doğrusu :) Başkalarının da başına
benzeri durumların gelmemesi için yönetici arkadaşımız yeni versiyonları
koyamasa da en azından çok eski olanları silerse iyi olur diye düşünüyorum.

murat,