=??Q?samba+pdc ve windows kullan=FDc=FDlar=FD?=

selamlar...
sambayý etki alaný yöneticisi olarak kullanýyorum.
sambaya guest eriþimi yaptýrmýyorum, açýlýþta windowslarda bazý betikleri
çalýþtýra biliyorum.
sonuçta sadece kullanýcý adý ve þifresi olanlarý sambaya baðlatýp windows
userlarlar icin açýlýþ betikleri vs yapabiliyorum.
   Bir sorunum var bazý userlar network ayarlarýný deðiþtirebiliyor ve etki
alanýna deðilde çalýþma gurubu olarak aða login oluyorlar (kendi user ve
pass leri ile),
sambaya windows userlar icin sadece etki alanýna oturum acanlar baðlansýn
diyebilirmiyiz?
etki alanýnda oturum acmayanlar sambaya ulasmasýn istiyorum. mümkünmü?
(not. tüm pcler benim kontrolumde deðil, misal bazý tanýdýklar, arkadaslar,
müsteriler, laptoplarýyla bize geliyorlar
her birinin sifreleri mevcut, ben etki alanýnda login etsemde þirket dýþýnda
tekrar bunu kaldýrmlarý gerekiyor.
bize gelincede tekrar login olurken benim betiklerimi calýþtýrabilmek
istiyorum.)