Bandwidth Limitleme

Merhabalar

Evde bir sunucu kurdum download işlerim için kullanıyorum. Bunun
için bazı zamanlarda bu sunucunun kullandıgı bandwidth i kısıtlamam gerekiyor.. Bu işlem için bana önerebileceğiniz bir yazılım yada yontem var mıdır ? Bu yontemde download ı baslatmadan once limitlemek fazla bir işe yaramıyor yani benim tam olarak istegim aslında netlimiter tarzı bir program ama bulamadım. Ayrıca web arayuzunden yonetebileceğim download toolları önerilernizi de bekliyorum :)

İyi gunler

umit