2 adsl in birleştirilmesi

Öncelikle herkese selamlar.
Meslek hayatına unix sistemle başlayıp sonra işin kolayına kaçıp
bildiklerini unutan, emekli olunca yaptığı hatayı anlayan ve linux'u
öğrenmeyi kafasına koymuş bir muhasebeci eskisiyim.
Bu ilk sorum çok da heyecanlıyım üstelik. Son 1 yıldır linux son 3 aydır
debian kullanmaya gayret ediyorum.

Sorum şu elimizde 2 tane 2 mbit adsl hattımız var bunu yaklaşık 70
makine kullanıyor bu iki hattı birleştirip 4 mbit gibi kullanma şansımız
varmı. Load balancing ile ilgili bir sürü şey okudum ama tam anladığımı
söyleyemem. Açıkçası çözümü ne ile sağlayacağımı bilmiyorum. Bu nasıl
yapılabilir ve bununla ilgili okuyacağım kaynak nereden bulabilirim.

Şimdiden teşekkürler

Mehmet