Re: sistem yereli ve wmv ve rar sorunu

File-Roller ile ilgili sorun Winrar geliştiricilerine ilettim. Bunun
için File-roller a ufak bir patchte yaptım. Cvs ye girdi. gerekli
patche: http://talat.uyarer.com/?p=14 adresinden ulaşabilirsiniz.

Mplayer mı açmıyor yoksa Gmplayer mı ? Gmplayer da tercihlerden Video
sekmesinde sürücü gl yada xv seçerseniz sorun cıkartmıyor.

Kolay Gelsin.