Re: yeri gelmişken

* Nilgün Belma Bugüner [2006-12-02 15:12:23+0200]
> Seyircilerden biri belli oldu. Sizi tribüne alalım.
> Ancak şunu da belirtmeden geçemeyeceğim, o "zavallı"
> LKD listelerinde size de hakaret etmişti ve bu yüzden
> listeden uzaklaştırma almıştı.

Teknik bir hatırlatma yapayım tekrar.  Benim veya Murat'ın herhangi bir
kişiyi listeden uzaklaştırmak gibi bir yetkimiz yok.  Debian list masters
ekibine ayrıntılı şekilde yazarsanız dikkate alabilirler.  Dolayısıyla
Necdet bey mevcut şartlar altında gösterilebilecek azami duyarlılığı
göstermiş.  Lütfen diyorum, bu konuyu (en azından liste üzerinde) artık
uzatmasak, kimin ne olduğu biliniyor...