Re: debian.org.tr hk.

VEDAT YILMAZ yazmış:
merhabalar,
Merhaba,

bundan 1-2 ay kadar önce debian.org tr nin yeniden yapılanma gündemi vardı. Bu konu ile ilgili çalışma yapılıyormu acaba

eğer hiç kimse ilgilenmiyorsa bu işi gönüllü olarak yapabilirim. eski içeriğin ve üyelerin tamamını güncel bir drupal sistemi ne aktarabiliriz.

Konuyla ilgili aktif bir çalışma olması, bir Debian kullanıcısı olarak beni çok mutlu eder. debian.org.tr üzerinden (şartları bilmeden, farazi yazıyorum), wiki, planet v.b. servisler çalışması, portal aktivitesi bağlamında hoş olur diye düşünmeden edemiyorum.

Bu tip bir çalışma dahilinde ihtiyaç duyulabilecek programlama, tasarım ve belkide co-location ihtiyaçlarına yanıt vermem mümkün; elinden gelen yardımı yapmak isteyebilecek daha bir sürü liste üyesi olduğunu varsayarak konuyla ilgili bir hareketlenme olduğunda, yazışmaların buradan sürmesinde fayda olabileceğini düşünüyorum.

Son olarak; bence, sitedeki dökümanların tamamı wiki altyapısına kaydırılmalı, böylece yazarların ruhları huzura kavuşacaktır :)

--
Murat Sağlam
W# http://panhaema.com