Re: Debian mı Ubuntu mu?

* Yaşar Çınar Nar [2006-12-01 13:36:21+0200]
> Karar eremiyorum Debian mı Ubuntu mu kurayım diye eski Debian Sistemim
> Çöktü
> yıkıldım,hiç çökmez zannetmiştim,üzüldüm.Ubuntu da  pek hoş
> gözüküyo
> gözüme....Ne dersiniz arkadaşlar?

Merhaba,

(Türkçe konuşan/yazan) _Debian_ kullanıcılarının sorunlarını tartışmak
amacıyla varolan bu listede ilkesel olarak böyle karşılaştırma içerecek
konulara girmiyoruz, olgunlukla yürütülemeyecek bir tartışma tehlikesine
binaen.  Ama iletinizde geçen diğer bir husus "Debian'ın çökmesi" hakkında
vakti ve bilgisi olan yardımcı olabilir, tabii bu noktayı biraz açmanız
halinde.