Re: Debian mı Ubuntu mu?

Merhaba,
ubuntu da aslında debian paketlerini kullanıyor ve zaten debian tabanlı
bir dağıtım. Debian'ın yavaş gelişimi ve stable sürümün geçikmesi nedeni
ile ubuntu kullanın derim. Çünkü daha hızlı ilerliyor ve daha güncel.
Zaten şu an distrowatch e göre açık ara önde..

Biz uzun zamandır desktoplarda ubuntu kullanıyoruz.

root@ozgur:/root# uname -ar
Linux ozgur 2.6.17-10-generic #2 SMP Fri Oct 13 18:45:35 UTC 2006 i686
GNU/Linux
root@ozgur:/root#

Hatta sunucularımızı bile debian dan ubuntu-server a aldık.

root@gw:/root# uname -ar
Linux gw.**** 2.6.17-10-server #2 SMP Fri Oct 13 18:47:26 UTC 2006 i686
GNU/Linux
root@gw:/root#

root@gw:/root# uptime
13:39:12 up 16 days, 15:38,  1 user,  load average: 0.07, 0.02, 0.00

Ubuntuyu kullanmanızı önerebilirim. Ne için kullanacaksınız?

--
Ozgur Karatas

http://www.ozgurkaratas.com/
--