Re: fsck failed. Please repair manually

Selam,

# tune2fs -c0 -i0 /dev/hda1
komutunu verir ve hala açılışta bu sorunla karşılaşırsanız,
/etc/fstab dosyasında /dev/hda1 (veya /) ile ilgili satırın
sonundaki rakamı 0 yapın. Diğer satırlarda da bu rakam 0
olmalı. Ne yaptığınızı bilmek istiyorsanız:
man tune2fs
man fstab

Esen kalın,
Nilgün
Per 02 Kas 2006 15:58 sularında, Serkan ATEŞ şunları yazmıştı: