Fwd: Debian.org.tr

Bu anlamda aslında şimdiki debiantr tasarımı da bana iyi görünüyor:)

---------- Forwarded message ----------
From: ahmet usal < ahmetusal@gmail.com>
Date: 11.Eki.2006 14:49
Subject: Fwd: Debian.org.tr
To: SmartList <debian-user-turkish-request@lists.debian.org >

Bilgi için teşekkürler; css hazırlamak çok zaman alıcı değil; ama drupala uyarlamak ciddi emek işi; drupalın kendi css dosyası ve modüllerin cssleri için özel uğraşmak gerekiyor. Bir de yui page grid uyarlamasının esnekliğini kullanıp, style switcher işlevselliği de eklemek elzem; Metal Theme var bunu kullanan, ben de onu inceleyip uyarlamaya uğraşıyorum. Amacım bir kaç renk seçeneğine sahip ve blokları sağa ya da sola istediğiniz gibi konumlandırabileceğiniz bir yapı.

Ubuntu-tr amacına göre iyi bir tasarım. Bence Debian-tr de buna benzer olmalı; yani bildiğimiz standart mavi linkler; kolay okunurluk, işlevsellik, tarayıcı uyumluluğu;

Çalışma gösterilebilecek aşamaya geldiğinde kodunu ve ekran görüntüsünü paylaşırım; tartışılır.

Herkese kolay gelsin; iyi çalışmalar...