Re: Ubuntu/Debian Paketi yapmak

* Talat UYARER [2006-09-25 15:05:42+0300]
> Pardus üzerinde imla denetimi için zemberek-server adında kucuk bir
> program kullanılıyor.Daha önceden belki duymuşsunuzdur. Ubuntu altında
> hemen her yerde Türkçe imla denetimi yapabilmek için küçük bir çalışma
> yapıyorum.[1] Bu işi kolaylaştırmak için zemberek-server'ın Debian
> paketini yapmakla başlamak istedim. Belgeler.org altında bulunan Debian
> paketi yapma yazısını okuyorum [2] şu an ama aklıma takılan bir durum
> var.
>
> Malum Zemberek Sun Java üzerinde yazılmış ve çalışması için sun java
> [...]

Zemberek'le ilgili bir calisma baslatmistik.  Is gucten dolayi bu
projeyi sonlandiramadim.  Paketler iyi kotu kullanilir durumda, fakat
nihai halini almasi icin daha calismak gerekiyor.  Yakinda tekrar
ilgilenecegim fakat Etch'e yetisecegini sanmiyorum:

	http://svn.debian.org/wsvn/l10n-turkish/zemberek/trunk