kernel panic: pivot_root problemi

Arkadaslar merhaba,
dunden beri IBM blade center H serisi sunucuya debian 3.1 sarge kurmak ile kasiyorum.  Kernel seciminde 2.6.8 serisi kerneli seciyorum fakat sistem tekrar restart edip grub yuklendiginde kernel panic ile karsilasiyorum ve pivot_root /bin dizini yoktur gibi bir hata aliyorum. Bunun sebebi ne olabilir, daha once karsilasan oldu mu? Ne yapmami onerirsiniz? Sizden cok acil yardim bekliyorum.  Acaba LSI Logic SCSI Controller tanitilmadigindan olabilir mi ? Veya RAID Controller'la ilgili olabilir mi? Ben debian kurarken herhangi bir raid yapilandirmasi yapmiyorum ancak IBM'in kendi raid secenekleri var ve array olarak iki tane SCSI 140 GB diski raid olarak goruyor. Benim suphelendigim nokta IBM'in kendi raid yapisi diye dusunuyorum. Sizler ne yapmami onerirsiniz?
Yardimlarinizi bekliyorum, tesekkurler.

Saygi ve sevgilerimle,

 ,''`.  Ozgur Karatas
: :' :  ozgur@ozgurkaratas.com