xkb hatasi

merhaba

nihayet datron kxa disustu bilgisayarima debian kurdum. en onemli hatayi bir turlu asamadim.

sistem acilisi sirasinda da xkb ile alakali bir hata veriyor. asagida dmesg ciktisi mevcut. sonra gdm devreye giriyor. gnome aciliyor. ve ben tr karakterler kullanamiyorum. ðþý sadece bunlar calismiyor tr karakter olarak. birde eposta adresi yazarken kullandigim suslu a cikmiyor. (alt-gr ve q kombicnasyonu) ve simdi bu postayi yazarken farkettim alt-gr ile kullanilan hic bir karakteri yazamiyorum. ama consolde yani x yuklenmeden consolda hersey normal ve cok guzel. ilk defa bu kadar guzel turkcesi olan bir linux kullaniyorum.

simdi ben bu x deki klavye sorunumu nasil asabilirim? sonrasinda intel 900 ekran karti driveri var ve intel hda audo...

herkese kolay gele.