Re: Mysql, Phpmyadmin charset ayarlari

Merhaba;

my.cnf de mysqld bolumune bunlari ekleyip mysql i yeniden baslatin.

default-character-set=latin5
default-collation=latin5_turkish_ci

Kolay gelsin,

Rasit Ay

Ahmet BAŞARAN wrote:

Yerel ağımda kullandığım Debian makinemin Mysql, phpmyadmin karakter setlerini birtürlü ISO-8859-9 yapamadim, girdiğim verilerde türkçe karakterleri değiştiriyor, dump falan alsamda karakterler türkçe olmadan geliyor, bunu nasıl düzeltebilirim. Bir de synaptic paket yoneticisi ile phpmyadmin i kurdum ama 2.6.2 surumunu kuruyor, bu sürümü nasıl yükseltebilirim?

İlginiz için şimdiden teşekkür ederim.

Ahmet BASARAN