Re: Emacs icin tus kodlamalari

Merhaba,

25 Tem 2006 tarihinde Cafer Şimşek dedi ki:

> Selam,

> bir örnek vereyim :
>
> (global-set-key "\C-t" 'forward-word)
>
> derseniz C-t yaptığınızda bir kelime ileri gider.

ek olarak,
C-h c size tusun bagli oldugu islevi verir
fakat tahmin ediyorum M-x vi-mode RET ilginizi cekecektir.
C-h f vi-mode RET ile ne yaptigina bakabilirsiniz

bir de tabii emacs sorularinizi emacs.gen.tr'deki mektup listesine[1]
gonderseniz daha iyi olabilir.

kolay gelsin,

-alphan