Re: neden debian?

Merhaba
ilk sorunuza yaniti suradan alabilirsiniz:

http://www.debian.org/intro/about
http://www.debian.org/social_contract

buradaki yorum da size birseyler anlatmali:
http://www.ceviz.net/index.php?case=article&id=518

"Şimdi size soruyorum, "Bu şekilde düzenleyebileceğimiz ve yerine göre
bozabileceğimiz 15000 civarında paket sunan Debian GNU/Linux varken,
kapalı kaynak kodlu sistemler kullanmak, delikanlı programcıyı bozmaz mı?"

kolay gelsin.

 ,''`.  Ozgur Karatas
: :' :  ozgur@ozgurkaratas.com
`. `'   http://www.ozgurkaratas.com