Re: Yanıt: Re: lazer yazici

    EY> evet eksik sormusum. debain ile calistigini bildiginiz network
    EY> baglantili siyah beyaz lazer yazicilar ile bilgisi olan var mi
    EY> diye soracaktim. neyse o kadar da onemli degil.

Ben bir HP2300d'yi basit bir 3-port network kutusu ile networke
cikarttim ve problemsiz kullandim bir iki sene.  Zannediyorum lpd
protokolu uzerindendi ama su anda aklimda degil.  Bugun kendiliginden
network kartli printer alacak olsam mesela HP icin soyle bir aramayla
ise baslardim:

http://www.google.com/search?hl=en&q=cups+hp+network+printer

kolay gelsin,

BM