Re: Yanıt: Re: lazer yazici

Merhaba,

* Engin YILMAZ [2006-06-29 17:37:25+0300]
> evet eksik sormusum. debain ile calistigini bildiginiz
> network baglantili siyah beyaz lazer yazicilar ile
> bilgisi olan var mi diye soracaktim. neyse o kadar da
> onemli degil.

Genel olarak Linux'da önerilebilecek yazıcılar için:

    http://linuxprinting.org/suggested.html

Marka + modelini bildiğiniz bir yazıcının Linux uyumluluğu için:

    http://linuxprinting.org/printer_list.cgi

sayfalarını inceleyebilirsiniz.  Hemen aklıma gelen bir ağ yazıcısı yok.
Fakat alacağınız yazıcının GDI _olmamasına_ dikkat edin.  Meselâ HP 1020
(ağ yazıcısı değil) GDI diye hatırlıyorum.   Bu yazıcıyı Linux altında
çalıştırmak için biraz uğraşmanız gerekebilir (aygıt yazılımı -firmware vb.
şeyler isteyebilir).