Re: squid ve dansguardian

Abdullah bey merhaba,
henuz boyle birşey yok Dansguardian için webmin modulunden başka. Ancak
bunun için bir çalışma yapılıyor. Squid için yorum yapamayacağım.

 ,''`.  Ozgur Karatas                    Dansguardian Developer
: :' :  ozgur@ozgurkaratas.com           trdocmaster@dansguardian.org
`. `'   http://www.ozgurkaratas.com      http://www.dansguardian.org