Re: cok ilginc bir durum? sormadan gecemeyecegim!...

Merhaba,

Formatı olmayan bir diski/belleği formatlamanız gerekir.

$man fdisk

size yardımcı olacaktır sanırım.

Kolay gelsin

Devrim
_______

tolun tolun wrote:
Merhaba arkadaslar;

Belkide biraz abartiyorum ama cok ilginc bir durumla karsi karsiyayim. Su ana kadar hep formatlanmis yada farkli formatlara sahip suruculer kullandim. Ancak gecenlerde siparis verdigim usb bellek bugun geldi ve formatsiz oldugu belirtiliyor. Ve bunu mount etmeye calistigimdaysa dosya sistemini belirtin diyor. Formati olmayanin formatini nasil belirtecegim. Bende tuttum autofs parametresini kullandim yinede olmadi.

Bu problemle karsilasan varmi? Bu bellegi nasil kullanilabilir hale getirebilirim? yani usb ye ayri bir format atma secenegimi var?

yardimlarinizi bekliyorum arkadaslar. hepinize kucaklar dolusu sevgiler... iyiki varsiniz...

Tolun.

Not:
    makinamda debian + pardus yuklu ve her ikisindede ulasamiyorum.
    Debian 3.1r1
    Pardus 1.0

    p4 2.8 768mb usb2.0
    kingston 1gb usb2.0