Re: kernellleri silmek

Selamlar,

Hiç kullanmayacağınız çekirdekleri sistemde tutmanın faydası yoktur.
Bunları önyükleyiciden silmek yerine bu çekirdek paketlerini sistemden
kaldırmayı deneyebilirsiniz.

Hali hazırda kullandığınız çekirdek de güncellenebildiğinden ve sorun
çıkarma ihtimali (az da olsa) bulunduğundan extradan bir çekirdek daha
bulundursanız sizin için iyi olabilir. En azından sistemi güncellerken
"acaba açılacak mı" diye düşünmezsiniz.

--
Necdet Yücel
nyucel ~ comu.edu.tr