wireless,infrared,pil göstergesi

herkese mrb;

3-4 ay once aldıgım laptopuma biraz bilgisizlikten biraz da üşenmemden dolayı wireless(802.11b/g),infrared ve pil gostergesini yuklememiştm....:(

Debian unstable kullanıyorum...ozellikle http://www.serdaraytekin.com/docs/os/debian/debian-wireless.html den okudugum dokumandan   wireless ile ilgili denemelerimde surukli hata aldım..:( infrared ile ilgili  acıkcası nasıl yapacagımı bilmiyorum...

pil durumuyla ilgiliyse KDE menusunden  dizustu pili modulunden baktıgımda "Bilgisayarınızda ACPI parça kurulum olarak yüklenmiş. ACPI açık fakat, bazı alt seçenekleri kapalı - en azından 'AC Adaptor' ve 'Kontrol Metod Pili' modüllerini açıp çekirdeğini yeniden inşa etmelisiniz. "  çıktısını alıyorum.

ne yapmam gerekli acaba???anlasılacağı gibi biraz acemiyim..:))

yardımlarınızı bekliyorumm...