Re: grub sırasını değiştirmek

/boot/grub/menu.lst  dosyasındaki
default		0

değeri listedeki 1.işletim sistemini işaret ediyor.Xp hangi sıradaysa
onu seçin.(listenin 0 dan başladığını unutmayın)
Muhtemelen
default  2 olarak değiştirmeniz gerekecek.

Hatta bunlara gerek bile kalmadan KDE menüsünden(eğer KDE
kullanıyorsanız) sistem > önyükleme programı çalıştırırsanız görsel
olarak menu.lst yi düzenleyebilirsiniz.

Kolay gelsin.

02.06.2006 tarihinde Furkan ÇALIŞKAN <caliskanfurkan@gmail.com> yazmış:
Merhaba,

Debian 3.1 + Windows Xp'li sistemim var. Grub önyükleyicisini kullanıyorum.
Varsayılan olarak Debian açılageliyor. Bunu Window Xp olarak nasıl
ayarlıyabilirim?

Teşekkürler
--
Furkan Çalışkan