Re: Debian.org.tr

Selam,
bu konu uzun sure once dile getirilmis fakat debian.org.tr den ses
cikmamisti. Sebebini de bilemiyorum fakat ben sahsen
debian-administration.org ve baska kaynaklara yonelmek zorunda kaliyorum.
Sadece debian dokuman ve belgelerini iceren bir site veya wiki
tasarlanmasi daha guzel olur diye dusunuyorum.
iyi calismalar,

 ,''`.  Ozgur Karatas
: :' :  ozgur@ozgurkaratas.com
`. `'   http://www.ozgurkaratas.com