Sound server fatal error...

Merhaba,
Debian Etch (KDE 3.5.2) sistemimde dün akşam upgrade yaptım fakat, upgrade' ten sonra sistemim açıldığında ses gelmedi. 3-5 saniye sonra ekranda bir hata mesajı belirdi:
Sound server fatal error, cpu overload, aborting
Superkaramba temasına baktığımda da CPU yükünün %100' e geldiğini gördüm. Sistemi kapatmak istediğimde de çok uzun süre beklemem gerekti.
Aynı sorun başka bir bilgisayara geçen haftalarda yeni kurduğum bir sistemde de meydana gelmiş, hata mesajını google'de aratmama rağmen yabancı dilim yeterli olmadığı için sorunu çözememiştim.
Yardımlarınızı bekliyorum, iyi çalışmalar...