debian sparc

Merhaba;

debian-sparc kurulum cd lerinden ilkini indirdim ve sparc islemcili bir
makineye kurmaya calisiyorum. Sistem boot ediyor ancak donanim tanima
asamasinda cdrom u bulamadigini soyluyor. Kuruluma da devam edemiyor.

2.4 kernel lerde bu tarz sorunlar yasiyordum ve boot asamasinda linux26
ile 2.6 kernel de sistemi boot ettirerek sorun yasamiyordum. Ancak boot
sirasinda linux26 diye bir secenek goremedim. Internet'te de
debian-sparc i 2.6 kernel le kuruluma baslatma hakkinda bisiy bulamadim.

Debian sparc i 2.6 kernel le nasil kuruluma baslatabilirim ?

Saygilarimla

Afsin Taskiran