Re: Konqueror ve mozilla için gömülü media player

Merhaba,

* Sedat İnanç [2006-05-03 03:25:44+0300]
> mozilla firefox yada konqueror ile bütünleşik çalışan bir media player
> istiyorum. Mplayer gibi ancak bunu yükleyemedim biraz karmaşık geldi.
> mplayer için deb paketi yok mu ? yada plugin nasıl bulurum ?

Mplayer kurulumu için liste arşivlerine veya aşağıdaki belgeye başvurun:

    http://www.debian.org.tr/?q=sarge-install-5

Mozilla eklentisi için (mplayer kurulumundan sonra) 'mozilla-mplayer'
paketini kullanabilirsiniz.