Bir Vim Sorusu

Merhaba,

Uzun bir zaman MS Word kullandiktan sonra, GVim kullanmaya basladim.

Bircok komut ingilizce klavyeye gore ayarlandigindan kendime gore bazi turkce F klavyeye uygun map(haritalama) yaptim.  h,l,k,j tuslari yerine
turkce klavyeye uygun k,l,n,b(sol,sag,yukari,asagi) tuslarini haritaladim. Fakat bu sefer "b" ve "n" tuslarinin ozelliklerini kaybettim. Mesela artik emir kipinde(command mode ) "b" tusu ile bir kelime geri gidemiyorum.  Kullanmadigim "h" veya "j" tusunu bir kelime gidecek sekilde nasil haritayabilirim?

Asagida .vimrc dosyasini kopyaliyorum.

Hoscakalin
Ahmet Nurlu

.vimrc:
imap <C-space> <esc>
imap <C-n> <up>
imap <C-b> <down>
imap <C-l> <right>
imap <C-k> <left>

map n <up>
map b <down>
map l <right>
map k <left>

Love cheap thrills? Enjoy PC-to-Phone calls to 30+ countries for just 2¢/min with Yahoo! Messenger with Voice.