Re: external hard hisk

On Wednesday 19 April 2006 10:04, Orçun ERÇORA wrote:
> Selam,
>
> Aynı sorun benımde basımda var external bı hddim var usb case ıcerısınde
> 300 GB bunu debian kurulu olan serverıma bır turlu mount edemedım
>
> mount -t ntfs /dev/sda1 /mnt/yeni_disk
>
> seklinde mount etmeye calısıyorum ama malesef hata verıyor

Ne hata verdigini de yazsaniz, hatayla ilgili bir fikri olabilecek liste
uyeleri muneccimlik konusunda yeteneklerini zorlamak zorunda kalmasalar ?

Sadece siz degil tabii, ilk e-postanin yazarı da hem sorununu aciklamak hem de
(eger varsa) hata ciktisini bize iletmek konusunda son derece ketum
davranmis..

--
Iyi Calismalar;
Ekin Meroğlu