xfce 4.2.3.2 yüklerken hata

herkese selam,

debian testing sürümü kullanıyorum. xfce yi grafik arayüzle kurmak istedim ve xfce4-4.2.3.2-installer.bin dosyasını sitesinden indirdim. gerekli bağımlılıklarını da kurdum ve paketi executable yaptım. ardından kurmaya başladım gerekli paket kontrollerini yapınca grafik kurulum ekranını açtı, seçimleri yaptım ve kur dedim ancak kurmaya başlar başlamaz hata verdi. "disk based hashtables, running configure...failed". error log dosyasını inceledim en son satırlarda şunu gördüm,

## Running installer-gui (without debugging)
./installer-gui
./control.sh: line 249: unexpected EOF while looking for matching `''
./control.sh: line 374: syntax error: unexpected end of file

daha önce bu tür bir problemle karşılaşan oldu mu acaba? kurulumun yapılacağı dizini seçerken öntanımlı olarak gelen "/usr/local" a dokunmadım aynı bıraktım, ancak daha sonra bir kaç kere daha denedim ve dizini değiştirdim, sonuç hep aynı.

yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...

--
Ya Bir Yol Bulacağız, Ya da Bir Yol Açacağız!