Re: Tek hat uzerinden iki adsl modem nasil kullanilir?

Selamlar,

Sal, 2006-04-04 tarihinde 04:21 saatinde, ahmet nurlu yazdı:
> Merhaba,
>
> Evimde statik ip'li telekom adsl hattým var. Benim çalýþma odasýnda,
> eþimin ise salonda bilgisayarlarý var. Simdiye kadar tek adsl
> modemimiz vardý,ve kimin internet baðlantýsýna ihtiyacý var ise, o
> adsl modemi ödunç aliyordu. (Salon ile oda arasý uzak olduðundan
> kablolu að kurmam imkansiz).

Madem kablolu ağ kuramıyorsunuz kablosuz kurun :-) Kablosuz adsl
modemler ve ağ kartları oldukça uygun fiyata bulunabiliyorlar. Hem eve
gelen misafirleriniz de bağlantınızı kullanabilirler.

> Birtane daha adsl modem aldim ve boylece ikimizde ayni anda  ayni
> telefon hattý üzerinden interneti kullanacaktik. Benim sistemim
> Debian/testing , esimin ise Windows98.

Her iki işletim sistemi de kablosuz arayüzleri kullanabilir.

--
Necdet Yücel
nyucel ~ comu.edu.tr

"cold hearted man"