Qmailden postfixe gecis

merhaba,
debian uzerinde postfix, courier imap, pop3d ve webmail kurdum. daha once slackware uzerinde calisan qmaili bu makineye tasimayi dusunuyorum ancak bir konuda sizin yardiminiza ihtiyacim vardir. Qmail tarafinda yaklasik 1000 kullanici bulunuyor ve qmail Maildir formatini kullaniyor. Postfix'e gecince mbox dosya sistemini kullanacagim ama qmail tarafindaki yedek mailleri nasil postfixe tasiyabilirim? Maildir yapisini mbox'a export edebilen bir program var mi? Yoksa ne onerirsiniz? Simdiden cevaplariniz icin tesekkurler,
iyi calismalar dilerim.

--
Ozgur KARATAS
Network Administrator