Re: Debian T-Shirt

Selamlar tekrardan,
ayrica bu konuyu linux34.com yoneticisi erdogan beye iletirsek sanirim
bize hem tisortu bastirir, hemde adreslerimize kargo ile yollar. gecen
defa sormustum, biraz krizden o da etkilendigi icin tshirt islerine
girmedigini iletmisti. yeterli cogunlukla tekrar konusabiliriz kendisi ile
ve eminim yardimci olur.
iyi calismalar,

> Paz 02 Nis 2006 13:37 tarihinde, baris kayadelen �unları
yazmı�tı:

--
Ozgur Karatas
CCNA