mplayer turkce karakter sorunu ?

merhaba,
isletim sisteminin lokali en_US utf-8. mplayer'da turkce altyazilarda sorun yasiyorum.
gmplayerin ozelliklerine girip font secenegi olarak utf-8 secersem bircok turkce karakter  yok oluyor ve bu karakterleri iceren kelimelerin sadece unsuz harfleri ekranda beliriyor.
font secenegininden turkce'yi sectigimde ise sadece asagidaki 3 karakterde sorun yasiyorum :
ı, ö ve ş karakterlerinin yerine '_' karakteri ekranda beliriyo.
turkce altyazilari ekranda sorunsuz gorebilmem icin ne yapmam gerekiyor ?