Re: apache2 css sorunu ?

On Fri, 2006-02-24 at 21:02 +0200, Mehmet Fatih Akbulut wrote:
[...]
> benim bilgisayarda sayfalar sorunsuz gozukuyorken diger bir
> bilgisayardan : http://ipadresim/blog yazip siteye girildiginde
> css'ler calismiyor ve yazilar, duz beyaz bir sayfa uzerinde gozukuyor.
> ve sag tarafda bulunmasi gereken sidebar.php'deki linkler de ayni
> sayfa uzerinde alt alta diziliyor.
> herhangi bir bilgisayardan bu sitenin olmasi gerektigi gibi [benim
> gordugum haliyle] gozukebilmesi icin ne yapmaliyim ?

Buyuk bir olasilikla wordpress'te site adresi olarak
localhost/[wp_dizin_adi] gozukuyordur. Bu durumda networkten blog
sayfaniza bakacak olan herhangi biri icin .css adresi de
localhost/css_adi.css olacaktir. O makinada da boyle bir dosya
olmadigindan okuyamaz. WP adresini ip adresiniz olarak
degistirebilirsiniz. Bu durumda agdan sorunsuz goreceklerdir. Elbette bu
durumda da sizin de localhost olarak degil ip adresinizi yazarak
bakmaniz lazim.

Elbette bu sadece test kurulumu ise, yani blog'unuz kendi networkunuz
disinda bir sunucuda yer alacaksa bunun icin kaygilanmaniza gerek yok.

Iyi calismalar...