Re: udev cildirdi ?

İyi akşamlar,

adem aydemir yazmış:
Murat Sağlam arkadaşımızın belirttiği gibi # update-initramfs -u -t komutunu yazıp, sistemi(unstable) tekrar başlattığımda udev hatalarının giderildiğini gördüm.
Bir şey sormak istiyorum. Linux ve Debian'ı yeni öğrenmeye çalışan biriyim. Biz bu komutu yazmak ile ne yapmış olduk?
Herkese teşekkür ederim...
initramfs, 2.6 serisi kernel için bir tür dosya sistemi gibi çalışan ram alanı (ya da sanal dosya sistemi)'dir. init süreci ram üzerinde bir fs gibi tutulur ve hızla açılır bu sayede. udev'in kendini arızaya verdiği nokta da tam olarak  bu sanal alandı.  M. F. Akbulut'un da söz ettiği gibi; Depodaki  initramfs-tools paketi güncellenince  bizde yeni kuralları initram-fs ye yükledik. Güncellemeler doğrultusunda yeni bir initramfs oluşturduk...

Parametrelere gelince:

 -u            Mevcut initramfs'yi güncelle
 -t             Bu initramfs'ye haddini bildiriyor  :-) Yenisini "aplike" ediyoruz yani...

--
Murat Sağlam
Hypnos Bilgisayar Teknolojileri