Debian unstable depo büyüklüğü

Merhaba...
Ben debian unstable kullanıyorum ve makimeni bir süreliğine (ne kadar
sürecek bilmiyorum)
internetsiz bir ortama taşıyacağım. Sormak istediğim şey eğer iç
networklerinde bir unstable deposu tutan var ise (main contrib
non-free ve kaynak paketleri) bu deponun büyüklüğü, eğer bir yada iki
dvd' ye sığabilecek ise indirmeyi düşünüyorum zira makinemi yoğun
olarak geliştirme ortamı olarak kullanıyorum ve kimi zaman -dev
paketlerine yada kimi kütüphanelere ihtiyaç duyabiliyorum.

--
Saygılar && İyi Çalışmalar
Timu EREN ( a.k.a selam )