Courier IMAP - Outlook 2003

Merhaba,

Birkac hafta once calistigim sirket icin courier-imap, qmail, vpopmail,
tcpserver paketlerinden olusan bir mail sunucu kurdum.
Thunderbird ve Kmail ile sorunsuz bir sekilde mesaj alip gonderebiliyorum,
e-posta arsivlerine (sanal paylastirilmis klasorlere) ulasabiliyorum.
Fakat Evolution ve Outlook istemciler sunucudan mail alamiyor. Outlook ile
soyle bir hata aliyorum:
"A connection to the server can not be established. mail.xxx.com.tr is now
offline mode"
Sebebi ne olabilir fikriniz var mi?
Courier veya vpopmail kurulumu ile ilgili bir sorun olma ihtimali var mi? Veya
tamamen Outook kaynakli bir sorun mu?
Nasil cozerim?

Saygilar