From: yaşar tunçez <ytuncez@gmail.com>
Date: 12.Şub.2006 18:01
Subject: vmware ile debian kurulumu
To: Debian <debian-user-turkish@lists.debian.org>

Merhaba,

Vmware ile debian ethc kurulumu yapıyordum. Gayet iyi giderken Temel
Kurulumu bitir dedikten sonra ;

Debootstrap hatası "Release" dosyası file:///cdrom/dists/sid/Release alınamadı.

hatası verdi. Ben kararsız sürümü seçmiştim ve netinstaller cd ye
basmamış vmware özelliklerinden iso sundan başlattım.

Teşekkürler.