/home dizinimi farklı dağıtımlarda kullanabilir miyim

Merhaba,

İşyerimde halledebilirsem kurulumunu (sata 80gb celeron 2,66 d); zira
ilk denememi dün yaptım ve kernel panic hatası vermişti; debian test
kullanacağım. Evdeki 64bit intel işlemcili makinamda ise 5.1 ses
sistemimden ses alabilmek adına mandriva, fedora 4 ya da suse yi
kullanmayı düşünüyorum. Şu anda mandriva 2006 64bit dağıtımını kurdum
ve tüm donanımları hemen hemen tanıdı, ancak mandriva hala (ilk 9.1
ile başlamıştım) kde çöktü hataları verip duruyor. Fedora ya da Suse
yi kurmayı düşünüyorum. Benim asıl sorum şu olacak; linux
kurulumlarında /home dizinini ayrı bir partisyonda oluşturuyorum.
Tekrar farklı bir linux dağıtımını kurmaya karar verdiğimde bu home
dizinini kullanabilir miyim?