Re: Bellek tüketimi

Süreki sargeyi kurup update etmekten sıkıldığım için Debian
Testing(etch) kurdum, sorunumda bundan sonra başladı.. Sargede böyle bir
sorunum olmamıştı (gayette iyi parforman alıyordum). Gnome  2.10
kullanıyorum. anlayamadığım makineden hiçbirşey yapmadığım zamanda bile
belek kulanımının %100 e çıkması.

Yaşar Çınar Nar yazmış:
Bende nome 2.8 ve Debian Sarge kullanıyorum üselik 256 mb ram ve p III 450 makinede harika bir performansla çalışıyor.Gnome 2.8 olup olmadığından emin olun bence.