debian etch xorg sadece 640X480 goruntu veriyor

Merhabalar;

Toshiba Satellite eski laptopuma (Celeron400) netinstall ile debian etch kurdum. (Eski sarge tecrübelisi olarak sanirim artik xfree86 dan xorg a geçtik.)

Ekran kartý Trident Cyber 9525 olarak tanýdý.

dpkg-reconfigure xserver-xorg

komutu ile sýrayla ayarlamalarý yaptým. Hem de birçok kez. Deðiþik denemeler yaparak... Ancak bir türlü xfce4 ün ekran ayarlarý bölümünde 640x480@60 dan baþka çözünürlük göremiyorum. Ne yapabilirim? Xfree86'ya geri dönebilir miyim ya da dönmeli miyim? Nasýl yaparým?

Ilginize teþekkürler.

Do you Yahoo!?
With a free 1 GB, there's more in store with Yahoo! Mail.