Re: normal user ile halt komutu

Merhaba,

        http://www.courtesan.com/sudo/man/sudoers.html#nopasswd_and_passwd

Bu döküman işinizi görür sanırım. Manueli okumanızda fayda var.

Sinan Nalkaya yazmış:
selamlar,
 sudo dan haberdarim fakat benim amacim halt komutunu komut satirindan
calistirmak, cunku bir program icinde kullanacagim ve program normal
user haklariyla calisan bir program ve isimi tek satirda halletmek
istiyorum, sudo nun sifre girme bolumuyle zaman kaybetmek istemiyorum.
tesekkurler