Re: qemu sorunu

ulami star yazmış:
Selam
Merhaba,

Debian da qemu ile win i kurdum fakat wini çok uzun zamanda kurdu. 8-10 saat sürmüştür herhalde bu normal mi ? yani yavaş olduğunu duymuştum ama bu kadar bana çok anormal geldi.  Ve şimdi programı çalıştırdığımda win sadece hoşgeldiniz yazısına kadar geliyor ve orda takılp kalıyor sorun pc de olabilir mi acaba yani doanımlarım bu programı çalıştırmak için yeterli olmayabilirmi ... qemu yu ise debian-tr.org adresinde anlatıldığı gibi basitçe kurdum.
kurmak istediğim makine ise ;
p3 800,  512 mb ram  bir makine ile bu işlemi yapmaya uraşıyorum...

Xp kurmaya çalışmadınız umarım :-)
Kuramazsınız demiyorum; lakin sizinkinden çok daha performanslı makinalar bile yarı yolda kalıyor xp ile...
Bir de unutmamakta fayda var, qemu daki bellek yönetimi, belleği öntanımlı olarak ikiye ayırır. Yani öntanımlı olarak, fiziksel Ram'inizin sadece yarısını emüle edilen sisteme aktarırsınız.

Me&98&2000 familyasından herhangibirini tercih ederseniz performans sorunu yaşamazsınız. Benim tercihim 2000'dir. Gereksiz bir iki servisi de kapatınca sizin konfigürasyonunuzda da hızlı çalışması mümkün olur.
kolay gelsin...
iyi akşamlar,

--
Murat Sağlam